Kızlar bebegım 9.5 aylık 1 tog uyku tulumu aldım evım 23 derece gece battaniye örtsem üstünü açıyor soğuk oluyor uyku tulımuyla dün su gıbıydı ıcını nasıl gıydırmelıyım. İçinde zıbın normal pıjama takımı üstünde 1 tog tulum vardı su gıbıydı çıkardım hemen acaba ıcıne sadece zıbın ve 1 tog tulumu gıydırsem bız askılı ve yorganla yatıyoruz