Septembersss evet , sanirim bende de ogle olucak. Soyledigim gibi yurt disinda yasiyorum maas baya baya iyi bir is bulmustum, plansiz bir gebelikti, korunuyordum nasil oldu hala anlamis degilim ama Allahin takdiri tabi ki. Aldirmayi dusundum ilk sonra utandim para onemli degil dedim kendi kendime. Belkide bebegi aldirdirtan sonra isten cikmak zorunda kalicakdim. Hem isimi hem bebegimi kaybedicem dedim kendi kendime. Henuz ultrasona dahi girmedim . Hafta sonu giricem, 1 ay felan gecsin bende daha yeni ogrendim soylicem. Benim isim fazla gebelik icin uygun degil, sonrasinda cikmak zorunda kalicam onlar soylemeden