edaabykl
Merhaba yorumunuzu görünce yazmak istedim. Şubat ayında ben de benzer bir durum yaşadım. Ben doğum kontrol hapı kullanmıştım hamileliğimi bilmeden. Daha sevinemeden Perinatolojiye yönlendirdiler ve pek iyi şeyler söylenmedi. Yani şöyle olası risklerden bahsetti bu da tabii ki tedirgin etti bizi. Süreç zor belirsiz geçti ama ben hep sağlıklı olacağına inandım dua ettim. Çok şükür bu ayın başında doğum yaptım. Oğlum çok sağlıklı. Size ne derler bilmiyorum ama ne olursa olsun moralinizi bozmayın demek istedim. Hormon ilacı olduğu için genelde riskli olduğunu söylüyorlar bu ilk etapta insanı çok üzüyor ama söylenen şeyler yalnızca risk oluyor gerçekleşecek diye kesin bir şey yok. İnşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız 🙏🏻