Cakalllsebahat-0 Kızlar nasıl gıdıyor ? Hangi şikayetleriniz arttı ? Bebişiniz nasıl kilosu boyu? Benim nefes darlığı, aşırı yorulma, uyku hali, vucut agrılarım arttı. Kilosu 36+0 da 3050 gr dı haftasıyla uyumlu dedi doktor boy söylemedii ama. Sizde durumlar nedir?
Cakalllsebahat-0 dika aaa ay maşallah saglıkla buyusun mınıgınız 🥰 küveze girdi mi nasıl geçti süreciniz erken dogum rıskınız var mıydı
dika bebiveben teşekkür ederim evet alındı 6 gün kaldı oda benim suçumdu buz yedim diye Aralık’ta doğum yaptım ciğerlerinde hırıltı olmuştu bebeğim birde 3 gün önce beslenmeyi de kesmişti verilmiş sadakam vardı birşey olmamıştı doktor acil sezeryana aldı 6 güne iyileşti ama boyu vs kısaydı çok şükür güzel bakımla şuan yaşıtlarını yakaladı boyu kilosu felan 1 ayımız eksik normalde doğusaydi Ocak sonu Şubat başı gözüküyordu
dika Cakalllsebahat-0 teşekkür ederim Allah razı olsun evet erken doğum riskim vardı rahmim de perde vardı 6 doz ciğer geliştirici iğnesi vuruldum erken gelmesin diye 27 haftam da başladı sancım çok şükür açılmam yoktu ama nts de felan sancı çıkıyordu iğneyle felan 36 haftaya kadar ilerledi sonra bebeğim benden beslenmeyi kesti 3 gün boyunca verilmiş sadakam.vardi birşey olmamıştı acil sezeryana alındım 6 gün de yoğun bakımda kaldı cigerinde hırıltı oldu oda benim suçum du buz yedim çok şükür iyi olup çıktı ama boyu vs çok kısaydı çok küçük du şuan boyu kilosu yaşıtlarına göre gidiyor iyi bakımla
Glnrgz Ben şu an 35+1 deyim. Geceleri uyuyamıyor gündüzleri uyanamıyorum. Ara ara çok fazla ödem oluyor ama geçiyor.
dika diya_du_kecan doktorum bana hırıltısı var yoğun bakıma alındı dedi ben hemen doktora söyledim buz yedim diye ondan kaynaklı olabilir dedi çünkü ciğer geliştirici vuruldum ondan 3 gün önce felandı
dika bebiveben Amin Rabbim hiç kimseye acısını göstermesin 🤲🏻 evlat acısı zor çeken bilir ikinci bebeğim bu ilki kürtaj oldum gelişemedi 2 aylıktı nasip Rabbim bunu bağışlasın bana 🤲🏻
Ayseyrdmc- Gece uyuyamıyorum gündüz kalkamıyorum kalksam da ayılamıyorum kendime gelmem saat 2yi buluyor hiçbir şey yapamıyorum. Aşırı ödemim var. Bir de pelvis kemiklerinde baskıdan dolayı çok acı oluyor otururken kalkarken hatta yürürken. Bakalım ne kadar devam edicez böyle.