Hanifeakyol Sağlık ocağı banada 12haftada Dvitamini almaya başla ,16.haftada E vitamini almaya basla dedi ..bende doktoruma sordum böyle diyolarlar diye Dvitamini yeterli dedi .onu kullanıyorum doğuma kadar..sizde doktorunuza göre hareket edin isterseniz ... 🙂Sağlıkla alın kucağınıza🤗🤗