Slngrms Bugün doktor 3 cm açıklığım olduğunu söyledi nstde sancılarım 50 çıktı, eve gönderdi sen gelirsin zaten dedi, şuan ilerlemesi için neler yapabilirim yardımmm
zeyyneepp Slngrms bol bol yürüyüş,merdiven inip çık,squat ,ılık duş sağlıcakla kucağınıza alın inşallah😊😊
Mervekipk Slngrms canım bende evde çektım sancımı merdiven in çık ikili şekilde sıcak duş squat ve ağrı gelmeye başlayınca bol bol bele masaj
Havin49_ Slngrms sancını evde çek git ben gittim hemen çünkü suyum gelmişti açılma çok yavaş oldu suni sancıyla 16 saat anca doğurdum suni çok kötü kendi sancını kendin çek
nisamlke Kaçıncı haftadasınız ben şuan 36.haftadayım ve gün boyunca sadece kasılma ve baskı hissi oldu benimde 1 cm açıklık var
minikanne31 Slngrms çömelerek yer siliyormuş gibi hareketler yap cajim Allah sağ Salim kucağına almayı nasip etsin kolaylıkla insallah
Slngrms Mervekipk kaç cm’le beklediniz evde, çok sancım falan yok açılma durduysa ilerlemiyorsa diye korkuyorum
minikanne31 Slngrms sen tedirgin olma o her şekilde devam eder tek yapman gereken şey aşırı kasilmadan hareketler yapman oturup dinlenme yada yatma yani yani mesela 5 dk yürüdün ve çömelme hareketi yaptın 5 dk oturavilirisn demek istediğim şey tamamen bırakma ilk doğumun mu