Elifalyw1 mrb benim 10 gun gecikmem oldu diye randevu aldim sabah regl oldum hastaneye gittim beta hcg 61 cikti boyle olan varmi
atkaplan Elifalyw1 tam 48 saat sonra bi kan faha ver onu verdikten 48 saat sonra bidaha ver eger 2 ser katına çıkmazsa kimyasal olma ihtimali yuksek
EmellC Elifalyw1 bence kimyasal canım benim de 46 betada adetim başladı. Üstüne görme de olabilir 2günde 1 kan vermen gerek. Ben sıfırlanana kadar kan verdim
Ecem_P Elifalyw1 adet olduğunuzda hemen beta sıfırlanmıyor zaten kimyasalda adet gecikmesinden 10 gün sonra adet görüyorsunuz adetiniz bitince kan verin isterseniz
Elifalyw1 Ben e nabizdan gordum beta hcg yuksek oldugunu doktor ultrasyondan tam bakmadi hamile deggilm diyince sabah adet oldum bide demistim