Merich Philips var bende lansinohta süt sağım makinasının içinde çıkmıştı. Lansinohta çok hızlı akıyor hep öksürüyordu çocuğum. Sütümü sağıp hemen lansinohla veriyordum baktım zamanla bebeğim memeyi istememeye başladı fark eder etmez kullanmayı bıraktım. Sonra Philips avent kullandım sarılık döneminde ve çok şükür meme reddi yaşamadık. Lansinohta da belki daha yavaş akışlı uçlar vardır ama ben süt pompasının içinde çıkan dışında bir ucunu kullanmadım.