Benim cildim normalde de hep sivilceliydi. Hamileliğin ilk zamanları arttı ama sonra hiç kalmadı. Çekirdek vs yediğim zaman çıkıyor bazen. Ama yüz yıkama jeli vs hiç ürün kullanmadım. Hatta güneş kremi kullanınca cildim daha çok sivilcelendi onu da bıraktım.