heyecanli1anne__ ahahha öyle oluyor gerçekten. Bende doğmayacak mı ya suni sancı almam gerekirse haftam dolarsa ve doğmazsa diye panik yapıp , doktor yarın gel deyincede ayrı panik yapmıştım ahahah her türlüsü insanı strese sokuyor. Ama en güzel stres , en güzel kavuşma🫶