Bende 7. Haftada euthrox 25 in yarısını alıyodum sonra artırdı Dr tam içmeye başladım. Şimdi 32. Haftadayız hep içtim Dr ayda 1e düşürdü kontrolleri dün bi tahlil yaptırdım3.74 çıktı. Demeli yetmio dozaj cumaya randevu aldım. Ama içim içimi yiyo bu arada bir olan artışlar bebeğime zarar verirmi diye
Hiç 4 ün üstüne çıkmadık ama 2. Kez kendılıgınden yükselip . Rabbim korusun bebeklerimizi ama bu streste beni çok üzüyo. Geceleri uyutmuyo ☹