Bnmde oglumun bası buyuktu doktor genetık oldugunu soyledı hatta soyleyınce korktum ama guldu hatta doktorum meram etme karpuz gbı bısey cıkmıycak demıstı bıraz buyuk oluyor ıste yıne mınnak bısey demıstı anneden yada babadan gelıyordur dedi de ıkımızınde kucuk oglumunda suan normal uc yasında merak etmeyın korkulacak bısey degıl