Bu ikinci detaylı usg oldu dörtlü tarama riskli felan dedi doktor ilk gittiğim doktorda radyoloji uzmanıydı bu gün ikinci kez perinatoloji uzmanı farklı bir doktora gittim tekrardan detaylı baktı hiç bir bulguya rastlamadı ense kalınlığı 3mm hatta burnu biraz uzun uzun burunlu Down sendromu görmedim ben hiç felan dedi bütün herşeyi normal çıktı çok şükür sıvı aldırmak istemiyorum asla herşey allahtan başımın üstünde yeri var ne olursa olsun sadece birşey varsa bile kendimi hazırlamak istedim. Dörtlü tarama testi beni perişan etti resmen ne yediğim yemeği biliyorum nede uyuduğum uykuyu…