Kizlar 14+1 im suanda bel agrilarim basladi cok ve halsizim hicbisey yapasim yok birde rahmin buyumesinden kaynakliymis sanirim karnimin ici sanki geriliyor aciyor öksürünce saga sola dönünce vs sizdede oluyor mu . He birde zaman gecmiyo devamli acaba bebegim iyimi herdey yolundami diye düşünüyorum , bazen aklima kotu seyler geliyo ya şöyle olduysa ya böyle olduysa diye