Melekk_38 Kızlar adetin 2.günü hormonlarıma bakıldı diğerleri normal sadecd e2 35 çıktı çok mu düşük bir değer hamile kalmaya engel mi
Bebekkuzu Melekk_38 düsük değil bu her ay değişiyormuş. Benim de 21 mi ne çıkmıştı. 3 kere hamile kaldım merak etme
arven000 Melekk_38 mesela kaç günde bir regl oluyorsunuz? Regl dönüsü uzun olanların adetin 2. Günü baktırdığı e2 düşük olması daha da normal kabul edilir. Henüz büyümeye hazırlanan yumurta yoktur belki.