Edaisik055 Allah aşkına yüz üstü yatamıyoruz sırt üstü yatamıyoruz sağa da yatma diyorlar sol tarafım felç oldu artık 😭😭 sabahları sol tarafım yatağa yapışmış şekilde uyanıyorum ağrılardan uyuyamıyorum. Sağa da mı yatamıyoruz yatamıyorsak hiç mi yatamıyoruz😰
Ruruu Edaisik055 ben sagima da yatiyorum arada. Geceleri uyandigimda bir bakiyorum sirt ustuyum veya sagima donmusum Allah’a emanet artik 😬
Miyosss Edaisik055 sagima da yattım soluma da yattım sabah uyandığımda sirt üstü olarak da uyandım çok şükür hiçbir şey olmadı. Kasmayın bu kadar
karamel008 Edaisik055 Bence bunu çok abartmamak lazım ben her şekilde yattım zaten belimden rahatsızdım ha bire döndüm. Bebek rahatsız olunca zaten sizi uyandırıyor merak etmeyin🥰
Edaisik055 Ruruu sol tarafımda sızlama hissettiğimde sağa dönüp psikolojik olarak tekrar sola dönme hissi geliyor dönüyorum dayanamıyorum artık😭🤣
Ruruu Edaisik055 saga yatmak pek zararli degil diye biliyorum cok rahatsizsaniz saga da yatabilirsiniz en tehlikelisi sirt ve yuz ustu. Birde bacaginizin arasina yastik koyarsaniz cok iyi geliyor benim de dediginiz gibi sol tarafim curumus gibi hissediyordum ama yastik cok iyi geldi ve saga da yatiyorum ara ara ☺️
Edaisik055 QueenBahar_ normalde sırt üstü yatan bir insan değilim ama hamile kaldığımdan beri yatarken buluyorum kendimi😭🤣
Ruruu anonim51 bebege giden kan akisini azaltabilir ve annenin tansiyonunu dusurebilir bu yuzden doktorlar uzun sure sirt ustu yatmayi yasakliyor
Papatyaaam1 Edaisik055 bir doktor da sol tarafa yatmanın kan akışı ve bebek ıcın sağlıklı olduğu ama sağ tarafa da yatabılıcemizi yanı Hangı pozısyonda rahatsak öyle yatabılıcemızı söylüyordu
mavideniz9696 Edaisik055 sağına da yatabilirsin bir problem yok ki. Sağa yatma demelerinin sebebi reflümüz midemiz yanmasın diye. Bu arada kaçıncı haftadasınız bilmiyorum ama sırtüstü de yatabilirsiniz benim doktorum yatabiliyorsan yat ama yatamayacaksın çok zor oluyor dedi dediği gibi yatınca nefes alamıyorum o yüzden yatmiyorum ama yatabiliyorsan yat. Bu kadar kasmaya hiç gerek yok bir sıkıntı olursa zaten vücudumuz uyarı veriyor
Nisanmomy Edaisik055 genelde bacak arama yastık koyup sola yatıyorum. Arada çok kısa sağa yatıyorum sonra kendi kendime vicdan yapıp tekrar sola yatıyorum 🤣 yüzüstü yatmayı özledim
Meral_63 Edaisik055 🤣 ben vala bide sıcak basıyor eşimi sinirden yataktan itiyorum 🤣 adamın ruhu duymuyor