elifcancan ben bower mehmet hocaya gidiyorum çok memnunum gayet güleryüzlü bi insan ve sıkıntılı bi gebelik geçirdim benimle çocuğu gibi ilgilendi. Aradi mesajlastik, hastanede yattım başımda durdu .Geçen Sene 1 düşük yapmıştım o dönemde dünya doğum pinar hanıma gittim hic memnun kalmadım kanamam var dediğim halde düşecekse düşer olmadi aliriz diye konuştu onleyici bile yapmadi ve malesef kaybettim. dusukten sonra genesis fatma hanıma gitti o da çok tatlı ilgili bi insan ama evime uzak olduğu için genesise gitmiyorum . Şimdilik bowerdeyim inşallah mehmet hoca ile doğum gerçekleştirmek istiyorum. Bower muayene ücreti 83 tl ama biz indirimli gidioyruz M.E.B indirimi.