31+2 deyiz yaklasık 1 aydir mide bulantisi yasiyorum, kusmadan duramiyorum artik (3 kilo verdim) . ilk haftalarda vs hic olmamisti cok rahat gecmisti hatta ilk trimester ama simdi boyle oldu. Bebeğimin gelisimi gerilemistir gibi hissediyorum 1 hafta sonra kontrolum var. Hap kullanmama ragmen gecmedi. Var mi ayni durumu yasayan? ne yiyebilirim ya da ne yememeliyim? bulantiya ne iyi gelir yardim edin lutfen kendimi cok kotu hissediyorum