Selam kızlar ben kan sulandırıcı hap artı oksapar kullanıyorum pıhtılaşmam var normalde dil altı sprey folik asit kullanıyordum bugün devlet hastanesine gittim doktorum dozunu arttırmamız gerekiyor diyip Folbiol yazdı daha önce de okuduğum postlar da herkes dozu çok yüksek bebeğe zararı oluyomuş vs falan yazanlar var kafam çok karıştı ya sizler hangi folik asidi kullanıyorsunuz 🌸🌸