Mrvaydn18 Kızlar 36+5teyim vajinamda ağrılı batma var durup durup sizde de oluyor mu? Adet ağrısı gibi bir ağrı değil daha çok yanma ile karışık bir acı. Dün doktorum gyno lomexin fitil vermişti akut vajinit için acaba ondan mı ki 😫 korktum şu an 😭
Deletedmom277 Mrvaydn18 Vajinada batma yada baskı bebeğin kanala inmeye çalıştığını gösterirmiş doktorum söylemişti
Asii Bende 36+5 canım dediğin şey bendede var bazen vajina damarlarımmı yırtıldı diyorum o derece bende 4 gündür ara ara oluyor. kullandığın ilaçla alakalımı bilemedim ama