Benimde 6. Haftada adet gibi kanamam oldu bildiğiniz adet olmuş gibi söküldüm. Sonra hemen doktoruma yazdım sabah gittim kontrole kalp atışlarını duydum. Bu arada ikiz gebeyim Allah nasip ederse. Kanama alanım oluşmuş 8. Haftama girdim hala ara ara devam ediyor ama çok şükür sağlıklılar olabiliyormuş fakat doktorunun bilgisi dahilinde olmalı takip edilmesi gereken bir durum.