esenkymn arkadaşımın da sizinle aynı haftalarda kanaması olmuştu bi normalde akıntı şekilde kahverengi kanaması vardı bir gece pijamasından yatağa kadar her yer kırmızı kan olmuş plasentanın rahim ağzına çok yakın konumlanmasından dolayı olmuş onun benim de 8. Haftada kahverengi kanamam oldu hatta 1 parmağın yarısından daha az adet olduğumuzda parça gelir ya öyle parça geldi bordo renk 2 kere çok korkarak doktora gittim ama doktor kanama alanı göremedi ikisinde de dinlenme ve progestan verdi bir de söylediği bir şey vardı doktorun bebeğin etrafında kanama alanı yoksa kese şekli düzgünse bebek sağlıklıysa bu tarz kanamalar bebeği düşürmez ama sağlıksızsa biz zaten düşmesini istiyoruz o yüzden yat içini ferah tut dedi 1 hafta sonra bitti benim bebiş de gayet sağlıklı gelişiyor çok şükür arkadaşımın da 3 hafta sürdü ama şimdi 20. Haftasında her şey yolunda. Umarım bebişiniz iyidir, bir süre sadece zorunlu işlerinizi halletmek için kalkın sadece bol bol dinlenin umarım bebişiniz sağlıkla gelişir🙏🏻