arzubakirlii Arkadaşlar merhaba yakin zamanda fetal dna veya 2 li tarama testi yaptiran var mi egepolde fiyat bilgisi olarak fikir olsun bizede 🙏🏻
Cansuuuucan arzubakirlii ben gentanda yaptırdım eylül ayının ilk haftası 14 bin Tl idi 8 günde geldi sonuç cinsiyetinide o test ile öğrendim
Cansuuuucan yasem1 gentan firması türkiyede yaptırıyor testleri yurtdışına göndermiyor. yurtdışına gönderen 2 firma ile de görüşmüştüm eurofins ve panaroma 20bin üstü fiyat verdiler çok geldi bana açıkcası gentanda doktorumun önerdiği bir firmaydı güvenerek yaptım memnun kaldım 🙏🏻
yasem1 Cansuuuucan türkiyede yapılan testlerde cinsiyet öğrenilmiyor diye biliyorum. Siz kaçıncı haftada yaptırdınız cinsiyeti de testle mi öğrenmiştiniz? Bide benim gebeliğin ikizdi sonra tekile düştü sizin yaptırdığınız firmadaki formu okudum da ikiz gebeliklerde kayıp durumunda kaybı 8 haftadan önce yaşamak gerekli ve kayıp yaşadıktan sonra 8 hafta beklemeli test için diye bi açıkmala vardı o yüzden yaptırıp yaptırmama konusunda da kararsız kaldım.
Cansuuuucan yasem1 ben 11. Haftada yaptırdım cinsiyeti de öğrendim sorun olmadı o konuda ama ikizkayıp durumunda süreç nasıl ilerliyor onu bilmiyorum sadece sordular tabi ikiz mi, kayıp oldu mu diye, değil deyince devamını anlatmıyolar zaten
arzubakirlii yasem1 turkiyede yapilan testlerde cinsiyet tahmin ediliyomus ama soyle bir sorun varmis orn ikiz kayip yasayanlarda kayip bebegin cinsiyeti ile karistirilabiliyorlarmis benim yaptiridigim firma sadece yurt disina gonderim yapiyor ve %100 sonuclu o yüzden bi bakin derim +90 532 295 98 32 cuneyt bey ile iletişime gecerseniz çok güzel ilgileniyor
arzubakirlii Fetal dna testi yaptirdim guvenilir bir firma ile görüştüm tum detaylari net bir şekilde konustuk.. yurt disina gonderim yapan tek firma sanirim 21 bin ₺civari tuttu bilginiz olsun…
arzubakirlii CivilEng +90 532 295 98 32 Cuneyt bey ile iletisime gecerseniz eger size net bilgi verir
yasem1 arzubakirlii benim zaten tek kese vardı kayıp bebek de kalan bebek de aynı cinsiyette olucaktı. Bilmiyorum şimdi kayıp olduğu için belirli Bi bekleme süresi var mıdır yok mudur bilemiyorum. Firmanın ismi neydi kanı firmaya gidip mi veriyoruz adresi nerde acaba.
arzubakirlii Panorama firmasinda yaptirdim ben kesin sonuc istedigim icin tum tahlillerde asagi yukari ⅔ bin oynuyor zaten riske atmaya gerek yok
arzubakirlii yasem1 eger izmirde ikamet ediyorsaniz adresinize de geliyorlar ama farkli yerler icin kan alma laboratuvarı var ordan veriyosunuz benim kan verdikten 4 gun sonra yurt disina ulasti suan sonucu heyecanla bekliyorum. İkiz kayiplarda tek net sonuc veren 2 kan grubunu ayiran diger bebegin neden kayipla sonuclandigini bile soyleyebilen bir firma
yasem1 arzubakirlii izmirdeyim yarın eşim bi arayıp görüşsün bakalım ne dicekler. İlk bebekte yaptırmıştık sağlıklı çıktı çok şükür cinsiyet de öyle öğrendik. Ama bu sefer eşim pahalı gerek var mı diye düşündü, doğum paketi için yüklü bir miktar ödeme yapmıştık ikiz olduğu için. Bakalım onun tekile düşünce iadesini alınca belki sıcak bakar. Bana kalsa tabi isterim yaptırmak ya istiyorum diyip kesin konuşsam zaten yaptırır da parasını düşünmez ama daha öncelikli planları var ev almak gibi o yüzden çok açılmak istemiyor sanırım.
yasem1 arzubakirlii öyle bi firma bulamadım Google da laboratuvarın ismi panaroma mı başka bişi mi acaba. Panaroma yazınca nitf testin bir türü gibi şeyler çıkıyo