BusraFf Ben özel takipliyim 35 haftalığım ikinci kez idrar yolu enfeksiyonu geçiriyorum hem de hiçbir belirti olmadan (akıntım yok, yanma yok, koku vs yok) doktorumun 2 ayda 1 tahlil yapmasından kaynaklı erkenden farkedip tedavi uygulayamadık. Keşke her ay kan ve idrar verseymişim diyorum cahillik etmişim. Son aylarda oldum bu arada enfeksiyonu, 29.-30.haftaya kadar enfeksiyon çıkmadı. Bence sıklıkla tahlil vermeye çalışın.