3boysmom ifo normalde görme bozukluğu ve bulanıklaşma sıkıntılı diyor her doktor ama sizin 3 aydır böyleyse doktorunuz biliyordur dimi, bir sıkıntı görmedi mi yada bişey dedi mi. bende de dün oldu ama cok kısa sürdü yarın kontrolüm var doktoruma belirteceğim
Pandapella ifo bende görme bozukluğu yaşadım parlamalar oluyordu ama bende hissizlik vardı yüz felci geciriyormusum farklı nedenleri olabilir mutlaka doktorunuza soyleyin
ifo 3boysmom panik atak sonrası böyle oldum kafam da tuhaf hisler donukluk sersemlik gözlerim netleşmiyor gibi oluyordu piskolojim bozuldu mr felan girdim bir şey çıkmadı
ifo Nursemom90 evet 3 ay önce panik atak geçirdim böyle kaldı bende doğurunca geçecek diyor ki herkes ama 3 ayım zehir gibiydi