35 haftalık hamileyim şu an vajinada aşırı yanma ve batma var bu idrar yolu enfeksiyonundan kaynaklı mı eğer öyleyse ne yapmalıyım Perşembe günü randevum var Perşembe den önce sizce acile gitmeli miyim veya da başka bir yolu var mı eczaneden bir ilaç kullanabilir miyim