Suratemel Merve41 20-24 hafta arası olması gerekiyo zaten gereklimi çok degil ama organların hepsine ayrı ayrı bakılıyo çokta heycanlı😊
Mihrimahirem Merve41 ben 19 dayım dün gidecektim ablam 23-24 haftalarda git daha kesin sonuç oluyor dedi ama bilmiyorum yani
Merve41 Suratemel her ultrason gününde heycanlanıyorum inan. Her ayrıntı beni mutlu ediyor. Ama bebişlerimiz için zararlıymıs yurtdısnda maksimum yedi defa ultrasona girecel sekilde ayarlıyorlarmıs. Ve ultrason ısıgında 10 dkkdan fazlası bebişlerin kalp ritmini bozuyormus. Cok meraklıyız Allaha emanet bizim bebişler 🙏🏻😀
hncrAyseNur Şuan 21 haftalığız 2 hafta sonrası için randevumuz var 23. Haftada girmiş oluyoruz ayrıntılı ultrasona
Merve41 hncrAyseNur bende 19. Haftadayım randevu günümde 19 hafta 3 günlük olacagım cok birşey farketmez heralde 🤷🏼♀️
Merve41 Havva123 detaylı ultrasonu genelde başka doktorlar yapıyor. Bunun için ayrı bölüm varmıs hatta bende yeni ögrendim. Hastaneleri tek tek aradım yapanlardan fiyat aldım kendi doktorum yapmıyor 😕 suan için aldıgım en uygun fiyat 400 tl 😕 devlet hastanelerinde randevu alabilirsen ordada yapıyorlar.
Annencik Bugün yaptırdım bende 20+5 gunluguz çok şükür temiz çıktı herşey yolunda insan kadar yaptıracak olsada endişeleniuor ama sonuç çok mutlu ediyor insanı benim oğluşum pipisini tutarken yakaladık çok güldü doktorumuzda çok güzeldi 😂
Selvidaglar Bana doktorum gerek yok dedi anlamadım ki gerekli değil mi acaba diye dusunuyorum doktorum her randevuda 40 dk kadar usg ye bakıyo heryerini tum organlarına bakıyo oyuzden mi gerek yok diyo acaba
Serpilerciyas Selvidaglar benim doktorum da ayrıntılı baktı herşey yolunda çok şükür, bir ay sonra tekrar ayrıntılı bskıcsm dedi.sana bırakıyorum, ben git demiyorum dedi, bundan biraz daha ayrıntılı bakacaklar diyor, o yüzden bende yaptırmıcsm