Ilayda1 Yaa aslında doktorum çok önemli değil dedi ama ilk çocuğumda da herşey böyle başlamıştı ve 4 haftaya kadar çıkmıştı. Sonra zaten erken doğum olmuştu mecburen.. Şuan 12 haftalığız ama ultrasonda 4 gün gerideyiz. Ne yapmam lazım
Elif3419 Ilayda1 benimde 20.haftadan sonra 5-6 gün geriden gelmeye başlamıştı hep böyle ilerledi çok şey denedim yedim hiçbişey fayda etmedi doktor ekstra ilaçlar ekledi artık ilaçlardan mı başka birşey mi bilmiyorum aradaki fark 2 güne düştü balık yağı omega zinko falan vermişti (Düzenli şekilde sabahları 2 yumurta gün içinde ceviz kefir muz faydalı herşeyide tüketiyordum bunlar bende kilo yaptırmadı bebeğe)
1oglanannesi Ilayda1 canım korkma oglumdada simdiki gebeliyindede tam tamina bir hafta geriden gidiyoruz gec dölenme oluyo bende sende sindimi boyle oldu yoksa basindan berimi
mucizemate Ilayda1 canım bende çok bilgili sayılmam ama bildiğim kadarıyla muz kefir yumurta avakoda anne karnında ki bebeğe çok iyi geliyor diye biliyorum özellikle muz ve yumurta
Nisanmomy Ilayda1 iki hafta önden ya da iki hafta geriden gelmesi çok normal karşılanıyor. Kaşar avokado ceviz yumurta muz ve kefirİ beslenmene aşırıya kaçmadan eklemeni tavsiye ederim.
Ilayda1 Ne yiyip içecem benn. Ekmek tatlı kısacası karbonhidrat içeren yiyecekleri yemiyorum zaten Kilomada dikkat etmem gerekiyor. İlk gebeliğimde gebelik zehirlenmesi geçirdiğim için
Ilayda1 Elif3419 galiba bende de işe yaramıyor canım İlk bebeğimde de işe yaramamıştı çünkü İnşallah aynı sıkıntıları yaşamam. Allah yardımcımız olsun
Ilayda1 1oglanannesi aşılamayla hamile kaldım ben canım ilk zamanlar 2 gündü şimdi 4 gün oldu İnşallah daha fazla ilerlemez
Elif3419 Ilayda1 ilk bebeğiniz şuan sağlıklı mı peki yaşıyor mu? Sizde olmadı balık yağı omega başlayın fayda eder belki
Biyiklikedi Ilayda1 Güzel düşünün güzel olsun. Benimde ilk başlarda hep geridendi ( kaç gün hatırlamıyorum) şimdi 34.haftadayız, geçen hafta gittiğimde 1 hafta öne geçmiş. Özel bir şeyde yapmadım. Sadece kahvaltıda peynir olarak uzun süre kaşar tüketmiştim.
Ilayda1 Elif3419 Prematüre doğdu biraz sıkıntı çektik ama çok şükür şuanda 3,5 yaşında oğlum, hiç bir sağlık sıkıntımız yok Elhamdülillah