aysegulk07 Kızlar sosyal medyada birkaç sayfaya baktırdım hepsi aynı teorilere göre baktıklarını söyleyip farklı cinsiyet söylediler. Kafam daha da karıştı keşke baktırmasaydım siz yaşadınız böyle bi durum
seher_3590 aysegulk07 canım tahmin olduğu için herkes farklı birsey söylüyor bende baktırdım 4 5 yere herkes farklı birsey söylüyor artık sormuyorum haftaya özele gidip cinsiyetini öğrenicem zaten sen kaç haftaliksin
zumra8146 Kime baktırdın canım? Ben cinsiyet tahmini ebrar abla ve Cinsiyettahmincinizz sayfasına baktırdım. Aynı söyledi ama doğruluğunu bilmiyorum henüz belli değil 🙃 Baktırıp da doğru tahmin eden sayfa varsa daha önce baktıranlardan yazarsa süper olur 🙏🏻
aysegulk07 zumra8146 bende o iki sayfaya baktırdım erkek dedi ikisi de bi de az takipçili bi sayfaya baktırdım o kız dedi
aysegulk07 seher_3590 ben 10 haftalığım canım 2 hafta sonra gideceğim. Sen haftaya gidince bilen sayfaları bana da söyler misin 😅 para da verdim sayfalara parama yazık valla.
seher_3590 aysegulk07 canım bende 1 2 haftaya kadar gidicem insallah. O sayfaların hepsi erkek dedi bana bakalim tersi çıkarsa ne olacak 😃😃
aysegulk07 seher_3590 kız ben hızımı alamadım 9 sayfaya baktırdım ücretli ücretsiz 7 si erkek dedi 2 si kız dedi ahahahha bakalım ne olacak
seher_3590 aysegulk07 kız maşallah bende aynı bana 1 tanesi kız dedi ama işte böyle olunca insan etkileniyor aslında hiç sormamak lazım ya 😇
seher_3590 aysegulk07 ben kendime çok kızıyorum neden bu kadar merak ediyosun diyorum kendi kendime 2 ihtimal var ve doktor bunların tersini söylese ne olacak hiç bisey😃
aysegulk07 seher_3590 aynen bende kızıyorum kendime ama kendimi tutamıyorum da. Öğrensek de rahatlasak bi an önce
seher_3590 aysegulk07 senle ben şok olmasak iyi canım tersi çıkarsa gerçekten insan kendisini inandiriyor🥲
aysegulk07 seher_3590 evet valla ikimize de aynı cinsiyeti söyleyen çok sayfa oldu bakalım doktor ne diyecek çok merak ediyorum 🥲
seher_3590 aysegulk07 evet kuzum çokta şey yapma ama ya şuan ikisi de yok sende kızda olsa erkekte olsa en güzel armağan sana 🫠🥰
aysegulk07 seher_3590 devlete gidiyorum ama doktorum genelde 12. Haftada söyleyen bi doktor ve doğru çıkıyor o yüzden kesin gözüyle bakıyorum. Sen ne zaman gideceksin canım belli olur mu gittiğinde