Sanırım bende o civarlarda gittim doktor kese göremedim dedi sonra biraz daha uğraştı öyle gördü içinizi ferah tutun yaşayacak ömrü varsa kimse engel olamaz öyle düşünün bende çok tedirginim 6,5 haftadayım kahve akıntım oluyor Allah hepimize gönül ferahlığı versin amin