Deletedmom_297 Ozgulkcr01 ben 23+0 da sakaryadan aldım randevu doktpr 22 23 haftada yapıyorum daha net oluyor dedi
Seren22 Ozgulkcr01 22. Haftama randevu aldım ben canım. 20 24 arası dedi doktorum. Forumda 20 . Haftada küçük olduğu için görüntü alamayanlar olmuş diye okumuştum.