Petrikor1 Çok az kaldı herşeyi büyük ölçüde hallettim ama sezeryan doğum hakkımda öneri ve tavsiyeleriniz var mı acaba? Şunu kesinlikle al ya da şuna dikkat et vs dediğiniz.. Tecrübeleri annelerden destek rica ediyorum🥰
Daisyy000 Petrikor1 Üzerinize peluş bi battaniye-örtü öneririm. Hastanedekiler bana yetmemişti aşırı titremiştim
ikibaloglanannesi Petrikor1 Küçük kettle Nescafe Emzirme yastığı Süt sağma makinası (uyarması açısından. İki çocuğumda da götürdüm) Rahat bir terlik 3-4 tane atlet koyun hastane sıcak terleme olursa degisirsiniz. Bol bol ten teması ve emzirme yapın. Bebek emdikçe sütünüz geliyor🤍
dika Petrikor1 sakız al tavsiyem bu barsakları calistiyor ben baya gaz sancısı çektim.olmiyordu hemşire söyledi eşim aldı Allah o hemşireden razı olsun çiğnedim üstüne yürüdüm aradan yarım saat sonra çok rahatladım
Daisyy000 Petrikor1 Herkesin vücudu aynı tepkiyi veriyor mu bilmiyorum ama ben çok üşüdüm çok tir tir titredim
dika Petrikor1 rica ederim bende hiç bilmiyordum kimsede bana demedi agliyordum sancidan gelip söyledi memnun kalınca herkese tavsiye ediyorum
Petrikor1 dika saçma gelecek belki ama gaz çıkarma olayı beni aşırı geriyor ya sanki utanıp yapamayacakmışım gibi hissediyorum 🥲
Petrikor1 dika birde refakatçi olarak annem ve eşim olacak illaki başkalarıda gelir gider nasıl olacak hiç bilmiyorum 🤷♀️
dika Petrikor1 bende öyle hissediyordum ama o sancidan ağrıdan inan ki kimse umrunda olmuyor birde bebeğin de yanında felan olsa ona bakmak için her yerde yapabilirsin koridorda felan
dika Petrikor1 inan ki dediğim gibi o anki atmosferden sancı vs den kimse umrunda değil hatta bi ara herkesi göndermek istedim sessizlik olsun kendi basima aglim diye