Kızlar merhaba. Ben 2 buçuk yıl önce sezeryan doğum yaptım. Hamilelik öncesinde de kilolu bir insandım. Ama doğumdan sonra şu 2 buçuk yılda aşırı kilo aldım. Vermek istiyorum ama sanırım sorunum stres. Stres veya gerginlik yaşadığımda paketli gıdalara yöneliyorum. Beni etkileyenlerin başında yalnızlık da var. 2 buçuk yaşındaki kızım çok hareketli ve bazen hem ona hem ev işlerine hem herşeye yetişemiyormuşum gibi hissediyorum, eşim ev konusunda titiz bir insan, gelenim gidenim arayıp soranım yok, arkadaşlarım akrabalarım vardı ama çoğu aramayan gelmeyen görüşmeyen insanlar. Bir ara kendi annemlerle görüşürdük ama annem birkaç ay kanser sürecinden geçti o süreçte istirahat etmesi gerektiğinden onunla da fazla görüşemedim. Hem yalnızlık, bir de üstüne insanların kilomla ilgili imaları veya lafları gerçekten beni çok yoruyor, diyetisyen düşünmüyorum çünkü daha önce çok gittim sanırım asıl sorunum stres, gerginlik ve insanların laflarıyla imalarıyla kilo konusunda beni çok etkilemesi. Doğumdan sonra kilo verdiyseniz nasıl verdiniz benimle paylaşabilir misiniz? Bu döngüden çıkamamaktan bıktım açıkçası.. Hayatımda stres yokken diyetimi güzel ilerletiyorum ama birinin bir laf sokması, iması, bunun stresiyle kendimi bir anda paketli birşeyler yerken buluyorum.