pinarkrks suumeyyeisler hayırlısı ile gelsin insallah aklımıza takılan soruları burda konuşuruz insallah 🥰
yaseminsabri @suumeyyeisler aynen bende bi türlü alışamıyorum çok uzun zaman geçti korkuyorum biraz açıkcası
Yogurtlupilav pinarkrks 2025 mayısta doğum yaptım hepinize güzel hamilelikler dilerim 😊 çok keyifli çok heyecanlı. Kızım mayıs ortasında doğdu. Uzun kollu zobın alışverişi yapın(yenidoğan için) ama 3 tane yeterli, kısa sürede yaz geliveriyor
serifeed hayırlı olsun sağlıkla kucaklarınıza alın ☺️ben de 10. haftadayım. İlk gebelik, heyecanlıı 🥰
meryys pinarkrks Normalde mayıs annesiyim ama ikizler olduğu için ne olur bilemiyorum 🥹 birisi 8+1 birisi 7+6 adete göre ise 8+4
nerm629_ pinarkrks 7+4 bizde 3.gebeliğim Mayısın ikinci haftası doğum gözüküyor sezaryan olacağı için 🤍