buse76 ben memorialde Semih uludağ’a gittim ocak ayında. İlk seferde pozitif sonuç aldık. Doktora zaten diyecek lafım yok, o kadar memnunuz ki gebelik sürecinde de kendisiyle devam ettik, pazartesi de doğumumuzu gerçekleştirecek inşallah 🙏🏻 ekip olarak çok ilgililer, daha az önce arayıp hamileliğimin nasıl gittiğini sordular. Ben her anlamda çok memnun kaldım açıkçası süreçten. Aynı hastanede özgüç hocayla ilgili de hep iyi yorumlar duyuyorum. O da aklınızda olsun. Dilerim en kolay şekilde güzel sonuçlar alırsınız 🙏🏻