37+2yim bugün çatı muayenesinde 3 cm olmuş açıklık eve geldim ağrıların artınca gelirsin dedi, şuan ara ara sancım giriyor ama kanama falan yok Banada kanama olursa korkma dedi, bu açıklıkta doğum birkaç gün sonrada olur mu yoksa 3 cm’le bugün yarın olur mu sizce?