Mimoza_1903 Merhaba kızlar 36+2 de bebeğim gelmek istedi😌çok şükür sağlıkla dünyayı getirdim, fakat sezaryen ile doğum yaptığım için sütüm geldi ama tam anlamı ile çoğalmadı. Tecrübesi olan annelerden öneriler istiyorum mümkünse 🌸
Nursemom90 Bol bol emzireceksin canım ona göre üretiyor zaten vücut şuan şakır şakır gelse bile bebek hepsini içemez öyle düşün rahatla ve düzenli emzirmeye devam et bol su iç fırsat bulursan da uyu süt ancak böyle oluyor