https://hizliresim.com/GZ7Eo7
Merhaba benim bebeğim 15+4iken doktora gittim henüz cinsiyet tahmini için erken diyip %90lık rakam verdi kız dedi, bir diğer doktora da bağdaş kurmuş göstermemiş erkek olabilir dedi tecrübeli annelere veya fikri olanlar yazabilir mi rica etsem netleştirmek için gideceğim hastaneye ama merak ediyorum 10 aylık bir kızım var 2 hamileliğim de çok farklı birbirinden o yüzden erkek hissediyordum %90lık rakam da az değil diğeri ise erkek olabilir dedi kafam karıştı