Eminedgds İlk doğumda LC Waikiki den almıştım çok iyiydi emzirme detaylı ama şu an bulamiyorum mağaza da ve sitesinde bulan ya da alan varsa bana yardımcı olursa yani internet mağazasında varda ben mi bulamıyorum anlayamadım 🤦
1sen1ben1debebek Eminedgds trendyol miss dünya lissadan 5 tane takım aldım hepsinden de memnun kaldım o fiyata öyle bir kumaş cidden bulamazdım nereye gidersem gideyim biri bağlamalı biri göğüsten düğmeli emzirmeye uygun farklı farklı çok işimi gördü bi göz atın derim ☺️
Eminedgds @1sen1ben1debebek ay evet ordan alt üst takım aldım yeni ama nedense kumaşı çok sert geldi hoşuma gitmedi ama iç çamaşır aldım o gayet güzel geldi teşekkür ederim bakayım 🥰
1sen1ben1debebek Eminedgds yaa modelden modele fark ediyordur belki aldıklarımın hepsi iyi çıktı birde bende alerji egzama falan olunca her kumaşı giyemiyordum☺️