Sevval_66 biz temmuz ayında Ankara’da devlet hastanesinde sürece başladık. Raporlu fiyatı 59,500 Tl idi. İlaçlar hariç. Raporsuz fiyatı da 90 bin TL’ydi , yine ilaçlar hariç. Ama zaten çok ta ilaç kullanmamıştık, gonalf, çatlatma iğnesi vardı sadece. Onlarda raporlu olduğunda epey uyguna geliyordu. İlaçlara sanırım 5 ile 10 bin tl arası bir ücret ödemişizdir