Benim kuzenimin başına geldi. Rahim içindeki enfeksiyondan bebegini kaybetti 8. Haftada kalbi durmus patolojiye göndermişler bu sekilde doktor enfeksiyondan dolayi demis kurtaj sonrasi bir sure enfeksiyon icin antibiyotik tedavisi aldi yanlis hatırlamıyorsam 6 ay veya 1 yıl sonra yeniden hamile kalmıştı