Sevdepuh
Merhaba, sağlıkla afiyetle kavuşun inşallah 🙏🏻
Evet neonatalog az olduğu için genelde büyük hastanelerde ya da bazen nadiren bu alanda çok iyi olan büyük özel hastanelerde olabiliyor ancak bazen bazı yerlerde yenidoğan uzmanı olmasalar bile gerçekten bu konuda çok iyi çocuk doktorları olabiliyor belki olduğunuz hastane öyle bir yerdir zaten🙏🏻
Ne olursa olsun artık orada olduğunuz için ve bebeğiniz hala çok küçük ve hassas olduğu için transfer etmenizi tavsiye etmem çünkü transferin kendisi çok riskli bir süreç Allah korusun beyin kanaması vs gibi ağır riskler olabiliyor.
En güzeli, doğum gerçekleşmeden en kapsamlı hastaneye sevk edilmeniz ve orada doğum yapmanız olurdu ancak elbet vardır bir hayır.
O yüzden şu an için en iyisi çok ekstrem şartlar olmadıkça orada kalmanız ve doktorunuza güvenmek olur, ki zaten o kadar küçük bebeği kabul ettilerse doktorunuz muhtemelen işinin ehlidir çünkü bazı yerlerde hiçbir şekilde bu kadar küçük haftalık bebekleri kabul etmiyorlar.
İnşallah hayırla sağlıkla güzellikle afiyetle kavuşup büyütün 🙏🏻