Glbhrplt doktor kontrolüne gittiniz mi kilosundan da anlatsınız kilo gelişimi iyiyse gününe göre beslenio demektir.. bebeği düzene girdi arkadaşımın emiyor sütüde geliyor ama günde 1 defa mama takviyesi yapıyor o hala.. çünkü mama alınca daha huzurlu olduğunu bebeğinin ve daha uzun uyuduğunu söylüyor.. çok sık uyanıyor ve ağlıyordu çünkü.. 1 defa mama takviyesi yapıp aradaki farkı da gözlemleyebilirsiniz..