kızlar 10 eylülde catlatma iğnesi oldum 25 inde betam 54 ile öğrendim 2 gün sonra 87.89 o gün progestron 47 cıktı ,3 gün geçti bugun betam 92.36 progestron 31.8 dış gebelik ya da kimyasal olma ihtimali varmı? böyle ilerleyip sağlıklı gebelik yaşayan var mı çok üzülüyorum nolur yorum yapın