Eskişehir’de ücretsiz yapıyorlar. Sadece 1.100tl muayene ücreti ödedim. Çok da kapsamlı bir test. 90 küsür hastalık taradılar. Yakın illerde yaşıyorsanız düşünebilirsiniz. Ben ankaradan gittim. Sonuç almaya da gidiyorsunuz. Yalnız cinsiyet söylemiyorlar.