Ebruli1903 ben tüp bebek trafnsferi oldum 7. Haftamda görümcemin düğününe gittim ertesi gün kanamam başladı 12 haftamdayım hala kanamam var tuvalet dışında yerimden kalkmak yasak hergün kalçamdan 2 tane progestan ipne vırduruyorum 2 tane de çocuğum car o şara bile zar zor yetişiyorum emeğine parana yazık eşin senin yerine görevini yerine getirsin kendinide çocuğunuda riske atma ben çok pişmanım