Gokkusagivemucize Hacerbas ölü doğum yapmıştım. Ondan 6 ay sonra ilk kimyasalı yaşadım. İkinci de ondan 6 ay sonra oldu. Şu an gebeyim. İkinci kimyasal dan sonraki ay tuttu
YaseminK Hacerbas Merhaba bende 2 düşük yaptım birincisi hamile olduğumu bilmiyordum gerçekleşti İkincisi 6 haftalıkken gitti ve aralarında 1 sene vardı. Ve şuan 9 haftalık hamileyim umudunuz kaybetmeyin ve kafanızı rahatlatın emin olun düzelecek ❤️