Kızlar geçen hafta Salı günü erken gebelik testi yaptım pozitif çıkmıştı perşembe günü doktora gittim kese göremedim rahim duvarın kalın beta ver dedi verdim 223 çıktı haftaya geri gel dediği için bugün yine gittim ama yine kese göremedi rahim duvarın kalın cuma günü geri gel yine beta ver dedi az önce sonuçlarım çıktı 2726 ve şuan Reglim 11 gün gecikti korkmalıyım mı endişeliyim aslında biraz