Anonymous1 Ay kızlar ne giysek mantıklı olur rahat olur ekim sonu kasım başı gibi olacak doğumum bu gidişle 36. Haftadayım ne koyacağımı bilemedim.
myangelson Anonymous1 acil sezaryene alındım aceleden hastaneden çıkarken giyeceğim kıyafetler yeni yikanmisti evde kalmış. Pijamalarla çıkmıştım direk 😄😄
Yazmelegi_ Anonymous1 rahat lastikli eşofman salaş biseyler olabilir. Ben pijama takımı ile çıkmıştım diye hatırlıyorum
[silindi] Anonymous1 ben de Ocak ayında doğum yaptım. Hastaneye gittiğim hamile taytıyla çıktım geri 😂
Anonymous1 myangelson hayırlı olsun canım 😂 inşallah ben hazırlamış olurum kendime hiç inancım yok ama 😂
Alya05 Anonymous1 eve dönüş kombinide mi var kız :) Normalde ne giyiyorsun yine onları giyerim herhalde bilmiyorum ki hiç öyle ince düşünmedim 😀 Tesettürlü değilsen. Bi pantolon tarzı eşofmanlar giy üstüne ince bi hırka tammdır
Havin49_ Anonymous1 ben etek gömlek giyip gitmiştim ztn orda ameliyathane kıayfeti giydirildiler eve dönğnce de elbise giyip gitmiştim
Anonymous1 S-nur1 ben de eşofman takımı mı alsam yeni diye düşünüyorum eşofmanlarım cidden eskidi kedilerim hep tırnaklarını geçirdi falan bakayım bari
S-nur1 Anonymous1 Olabilir aşkım bende yeni alcam hemde biraz büyük beden alırsın karnını sıkmaz doğum sonrası