Merhaba ☺️ 13+ 3 haftalığım , Sefaköy Biruni hastanesi Hazel Çağın Kuzey hocamı öneririm. Kendisi 4 senedir doktorum. Her ne konuda olursa olsun beni çok rahatlatıyor yazdığımda kendisi dönemesede asistanı sorup mutlaka dönüş sağlıyor. Bir çok arkadaşımda gebeliğin başından beri takip olup kendisinde doğum yaptı . Tüp bebek sürecine başlamak zorunda olduğum için Prof Dr Murat Arslan hocama takip oluyorum şuanda. Hazel hocamada ne zaman istesem ulaşabiliyorum